Friday, February 7, 2020

7th Feb. Sale 1 販売だぞ1

Sale 1
日 販売だぞ



It was slightly cold, minus 9 degrees, this morning.
  今朝は少し寒くてマイナス9度でした。


 
Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We saw two commuter trains as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




We had the sale at AEON mall. Our products were almost sold out.
  イオンモールで販売がありました。製品はほぼ完売しました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食


 
If these products will be unsold Id like Kaito to buy it tomorrow.
  もしこれらの製品が売れ残ったらKaitoマンに明日買ってもらいたいです。




On the way back, I bought this child safety seat.
  このジュニアシートを帰りに買いました。




Kaito watched Anpanman DVD on the seat.
  Kaitoマンはジュニアシートの上でアンパンマンDVDを見ました。



No comments:

Post a Comment