Monday, February 10, 2020

10th Feb. YAHAMA ヤハマだぞ

YAHAMA
10日 ヤハマだぞ




Kaito saw Tamami off then
  KaitoマンはTamamiさんを見送って




played at the kids park.
  キッズパークで遊びました。




We saw two commuter trains off as usual.
  いつも通り2本の通勤電車を見送りました。




We cleaned up our woodwork classroom.
  木工室の掃除をしました。




I will make the YAHAMA logo mark from YAMAHA.
  ヤマハからヤハマを作ろうと思います。




I started making a stool for our school bus.
  スクールバスのステップを作り始めました。


 
I was in time before Kaito went to bed and played together.
  Kaitoマンが寝る前に間に合って、一緒に遊びました。





No comments:

Post a Comment