Thursday, February 6, 2020

6th Feb. Puzzle, Medicine パズル・薬だぞ

Puzzle, Medicine
日 パズル・薬だぞ





We prepared products for the sale tomorrow.
  明日の販売に向け製品を準備しました。


 
We played squat ball.
  スカットボールをしました。





On the way back from AEON mall (we set our products there for tomorrow), I visited some shops then looked for Kaitos ski wear but I couldnt find it.
  イオンモールの前日準備の帰りに、いくつか店を廻り、Kaitoマンのスキーウェアを探しましたが、見つかりませんでした。


 
I picked Kaito up at his nursery school. He was doing puzzle.
  保育園にお迎えに行きました。Kaitoマンはパズルをやっていました。





I got the medicine of cramps for ski and marathon.
  痙攣防止の薬をスキーとマラソンの為に買いました。



No comments:

Post a Comment