Tuesday, October 22, 2019

22nd Oct. Sato Elephant's Shop SATOのゾウさんの店だぞ

Sato Elephant's Shop
1022日 SATOのゾウさんの店だぞ



Kaito played at Osaka Station in the morning.
  Kaitoマンは大阪駅で遊びました。




We took a train at Midoriko Station.
  みどり湖から電車に乗りました。




Kaito enjoyed its coupling part.
  連結部分を楽しみました。
GOPR0780 22 Oct. 2019 Midoriko Station, take a commuter train
https://youtu.be/WX7jJA6jrdM




We enjoyed Sato elephants shop and
  SATOのゾウさんのお店を楽しんで、




Kaito rode on Sato elephant 3 times.
  SATOのゾウさんに3回乗りました。
GOPR0783 22 Oct. 2019 Sato's Elephant 3 times
https://youtu.be/ofzUfezGjz0




Sato elephants shop is the most attractive shop for us.
  SATOのゾウさんのお店は一番魅力的なお店です。




We ate snacks and lunch there.
  お菓子とお昼を食べました。




We took a train from Chino Station then moved back to Midoriko.
  茅野駅からみどり湖へ電車で戻りました。




At Midoriko, Kaito took the flags, that little kids are supposed to take when they cross the road, then predended to do that. Maybe he is learning it at his nursery school.
  みどり湖でKaitoマンは旗を持って、道路を渡るフリをしました。多分保育園で習っているのでしょう。




Kaito watched Thomas & Friends.
  Kaitoマンはトーマスを見ました。




These are snacks we bought today. Kaito likes Gaikocchan Skeleton
  今日買ったお菓子です。Kaitoマンはがいこっちゃん好きです。

No comments:

Post a Comment