Friday, April 26, 2019

26th Apr. Big Osaka Station 大きい大阪駅だぞ

Big Osaka Station
26日 大きい大阪駅だぞ




Kaito stood up on his table.
  Kaitoマンはテーブルの上に立ち上がりました。





When he saw train off to the tiny Midoriko station, he said Ookii Osaka Eki =(the station is) big Osaka station. In short the real Osaka station in my parents hometown Osaka becomes small Osaka station, haha.
  Kaitoマンは電車を無人駅のみどり湖駅へ見送った後、「大きい大阪駅」と言いました。つまり大阪にある大阪駅は小さい大阪駅です(笑)そうそう20番線位までしかありませんもんね~。
190426_073311 Big Osaka Station, Ookii Osaka Eki





We made a carp streamer.
  こいのぼりを作りました。





I made original parts for Kaitos playground equipments. Ill make a swing and climbing wall during 10 straight holiday, Golden Week.
  Kaitoマン遊具の為にオリジナルのパーツを作りました。10連休のゴールデンウィークで、ブランコとクライミングウォールを作ります。





I stopped at the railway crossing.
  踏切で止まりました。





Kaito checked the chair for Kaitos swing and
  Kaitoマンは自分のブランコ用椅子を確認し、


 
checked parents one.
  親用のも確認しました。




Its fits him perfectlly.
  Kaitoマンにぴったりです。
26 Apr. 2019 Kaito is playing with the seat part of my handmade swing

No comments:

Post a Comment