Tuesday, February 9, 2021

9th Feb. Drum Stand 太鼓台だぞ

Drum Stand

日 太鼓台だぞ

 

 

 

 


Kaito played marathon as usual.

  Kaitoマンはいつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

I havent seen this freight train for a long time.

  久しぶりにこの貨物列車を見ました。

 

 

 

My student varnished a rocking chair.

  生徒はロッキングチェアにニスを塗りました。

 

 

 

We practiced drum hard then

  一生懸命ドラム練習をして

 

 

 

enjoyed the new sports with flying discs.

  フリスビーのニュースポーツを楽しみました。

 

 

 

After school, I made 2 drum stands for a music concert on 26 Feb.

  月末の音楽会に向けて、2台の太鼓台を作りました。

No comments:

Post a Comment