Friday, February 19, 2021

19th Feb. Auction オークションだぞ

Auction

19日 オークションだぞ

 

 

 

 



Kaito said bye-bye to Gaikocchan train,

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

ran after Tamamis car then

  Tamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We gave a presentation about our work class activity.

  作業活動の報告をしました。

 

 

 

We made a herbarium.

  ハーバリウムを作りました。

 

 

 

After presentation, we ate Katsugen packed lunch.

  報告会の後、かつ玄の弁当を食べました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was watching tablet PC.

  家に帰った時、Kaitoマンがタブレットを見ていました。

 

 

 

I will sell 2 ski tickets at auction. Although I bought them at 30 percent off, lately Nagano residents can all ski fields ticket at half price.

  2枚の白馬五竜&47のリフト券をオークションで売ります。前売り券として30%オフで買いましたが、最近コロナの影響で長野県民は県内全スキー場が半額で買えるのです。県民以外なら30%の値段で売っても買うだろうという作戦です。

No comments:

Post a Comment