Wednesday, February 10, 2021

10th Feb. Good Posture 良い姿勢だぞ

Good Posture

10日 良い姿勢だぞ

 

 

 

 


Kaito ate snack after breakfast.

  Kaitoマンは朝食後おやつを食べました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because I took a school bus to help my students.

  Kaitoマンを保育園に連れて行けませんでした。スクールバスで生徒支援があったからです。

 

 

 

My student was playing drum on my handmade drum stand.

  生徒は手作り太鼓スタンドでドラム演奏をしていました。

 

 

 

I made a lot of legs for law dining tables.

  チャブ台の脚をたくさん作りました。

 

 

 

We practiced drums very hard.

  ドラム練習を一生懸命しました。

 

 

 

I worked hard after school.

  放課後たくさん働きました。

 

 

 

I stopped at the railway crossing then watched the limited express Shinano.

  踏切で止まって特急しなのを見ました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was watching tablet PC with good posture.

  家に帰った時、Kaitoマンが良い姿勢でタブレットを見ていました。

No comments:

Post a Comment