Friday, February 26, 2021

26th Feb. The day for school visitation 参観日だぞ

The day for school visitation

26日 参観日だぞ

 

 

 

 



Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

waved his hand to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車に手を振って、

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

It was the day for school visitation and we had a music concert. I had no time to take any photo. After the concert students and their parents cleaned school.

  参観日で音楽会でした。写真を撮る時間がありませんでした。その後生徒と保護者は学校をキレイにしました。

 

 

 

After work, I moved to Matsumoto Station then had a dinner party.

  仕事の後、松本駅に移動し、夕食会がありました。

 

 

 

As Nagano resident, my house is very close to station, 10 minutes walk, so its very convinient.

  長野県民としては、我が家は駅まで徒歩10分なので、めちゃくちゃ便利です。

No comments:

Post a Comment