Tuesday, February 2, 2021

2nd Feb. Rubber Band Pistol 輪ゴム鉄砲だぞ

Rubber Band Pistol

日 輪ゴム鉄砲だぞ

 

 


 

 

Kaito played at the kids park as usual.

  Kaitoマンはいつも通りキッズパークで遊びました。

 

 

 

We produced low dining tables.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

We played new sports game called Disgetter. We hit the targets with flying discs.

  フリスビーで的を狙うディスゲッターをやりました。

 

 

 

We ate vinegared rice rolled in dried laver.

  恵方巻を食べました。

 

 

 

I bought the rubber band pistol maybe about 20 years ago. Now Kaito really likes it. Its a 10-shooter.

  この輪ゴム鉄砲を多分20年位前に多分大王わさび農園で買いましたが、Kaitoマンが今気に入っています。10連発です。

No comments:

Post a Comment