Wednesday, February 3, 2021

3rd Feb. Extra Doorbell 予備のドアベルだぞ

Extra Doorbell

日 予備のドアベルだぞ

 

 

 

 


I bought an extra doorbell in case of a breakdown from Wish. Now Kaito is using it when he calls me in the morning.

  Wishで故障に備えて予備のドアベルを買いました。Kaitoマンは朝Torojiro先生を呼ぶ時に使います。

 

 

 


After Kaito pushes the button, he is waiting in front of his bedroom then we go downstairs with riding on my shoulders.

  Kaitoマンはボタンを押した後、寝室の前で待っていて、肩車で一緒に降ります。

 

 

 

Kaito said bye-bye to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

When I arrived at my workplace, I found the new car. The door mirror seems to be broken but its normal.

  学校に着いた時、新しい車を見つけました。ミラーが壊れているように見えますが、普通です。

 

 

 

We practiced the drum very hard.

  激しくドラム練習をしました。

 

 

 

We varnished low dining tables and bookshelves.

  チャブ台と本棚にニス塗りをしました。

 

 

 

Kaito shot targets with the rubber band pistol.

  Kaitoマンは輪ゴム鉄砲で的を撃ちました。

No comments:

Post a Comment