Wednesday, February 17, 2021

17th Feb. Lavender Bear ラベンダーくまさんだぞ

Lavender Bear

17日 ラベンダーくまさんだぞ

 

 

 

 


Kaito ran after Tamamis car,

  KaitoマンはTamamiさんの車を追いかけて、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Gaikocchan train then

  がいこっちゃん電車にバイバイを言って

 

 

 

played marathon again.

  またマラソンごっこをしました。

 

 

 

Gaikocchan Line at the parking of Kaitos nursery school was covered with snow.

  保育園の駐車場のがいこラインは雪に覆われていました。

 

 

 

We made bookshelves.

  本棚を作りました。

 

 

 

I bought the bear smalls lavender.

  ラベンダーの匂いがするくまさんを買いました。

 

 

 

My students practiced drums hard.

  生徒たちはドラム練習に励みました。

 

 

 

Kaito likes the lavender bear.

  Kaitoマンはラベンダーくまさんが気に入りました。

No comments:

Post a Comment