Sunday, February 21, 2021

21st Feb. L'ala Matsumoto ラーラ松本だぞ

L'ala Matsumoto

21日 ラーラ松本だぞ

 

 

 

 


Kaito played on the long slide with laying at full length. He said the noise made by his back and slide sounds like current of stream.

  Kaitoマンは寝そべって滑り台を滑りました。背中と滑り台が出す音が川の流れに聞こえると言っていました。

 

 

 

We visited Lala Matsumoto.

  ラーラ松本に行きました。

 

 

 

Kaito enjoyed all kinds of swimming pools for 5 hours.

  Kaitoマンは5時間で全種類のプールを楽しみました。

 

 

 

We ate lunch at 4th floor.

  4階で昼食でした。

 

 

 

Kaito got the secret chocolate Gaikocchan = Skeleton.

  Kaitoマンはシークレットのがいこっちゃんを当てました。

 

 

 

He also got the most popular design of this chocolate.

  またこのチョコレートの一番人気のデザインを当てました。

 

 

 

On the way back, we visited COOP supermarket then bought the slot machine snack and

  帰りにコープに寄って、スロットマシンのお菓子と

 

 

 

Hirota cream puff.

  ヒロタのシュークリームを買いました。

No comments:

Post a Comment