Monday, February 22, 2021

22nd Feb. Review 振り返りだぞ

Review

22日 振り返りだぞ

 

 

 

 


I dried clothes in the morning.

  朝洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito said bye-bye to Gaikocchan train then

  Kaitoマンはがいこっちゃんにバイバイを言って、

 

 

 

played at the kids park.

  キッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD on the way to nursery school.

  保育園の道中ばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

We looked back upon our high school life for 3 years.

  3年間の高等部生活を振り返りました。

 

 

 

Following that we played bowling game.

  その後ボウリングゲームをしました。

 

 

 

We have a music concert soon.

  もうすぐ音楽会です。

 

 

 

After school, I visited the workplace one of my students starts working after graduation.

  放課後、卒業後1人の生徒が働く職場を訪れました。

 

 

 

Kaito watched TV and tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にテレビとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment