Tuesday, February 16, 2021

16th Feb. Under the table 机の下だぞ

Under the table

16日 机の下だぞ

 

 

 

 




Kaito was dancing in the morning.

  Kaitoマンは朝踊っていました。

 

 

 

I took a school bus to help my students.

  生徒支援でスクールバスに乗りました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと走りました。

 

 

 

I cut timbers to make bookshelves.

  本棚を作る為に材木を切りました。

 

 

 

We took a photo for graduation.

  卒業の為の写真を撮りました。

 

 

 

When I came back home, it started snowing.

  家に帰った時、雪が降り始めました。

 

 

 

When I was eating dinner, Kaito was playing under the table.

  Torojiro先生が夕食を食べている時、Kaitoマンは机の下で遊んでいました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ていました。

No comments:

Post a Comment