Friday, December 8, 2017

8th Dec. Throwing a ball ボール投げだぞ

Throwing a ball
12月日 ボール投げだぞ



 
Kaito was just lying around in the morning.
  Kaitoマンは朝ゴロゴロしていました。



 
We observed a cultural festival at the college nearby.
  近所の大学で文化祭を見ました。


 
We made our Christmas tree.
クリスマスツリーを作りました。



 
It was snowing a little bit.
  ほんの少し雪が降りました。




Kaito likes a telephone very much.
  Kaitoマンは電話が大好きです。


 
He can throw a ball well.
 上手にボールを投げます。



We watched Disney World of English.
  DWEを見ました。

No comments:

Post a Comment