Thursday, December 7, 2017

7th Dec. INCA KOLA & COFFEE インカコーラとコーヒーだぞ

INCA KOLA & COFFEE
12月7日 インカコーラとコーヒーだぞ



Kaito found INCA KOLA and
  Kaitoマンはインカコーラを見つけて、


 
started to take out them from a box,
  箱から取り出し、


 
placed them side by side.
  並べ始めました。



We had an official marathon practice.
  マラソン公式練習がありました。


 
We made baskets and
  カゴと


 
Christmas trees.
  クリスマスツリーを作りました。


 
After the 3rd grade teachers’ meeting, we drank coffee.
  3学年会の後、コーヒーを飲みました。


 
There isn’t coffee maker in my classroom.
  自分の教室にはコーヒーメーカーはありません。

 
When I came back home, Kaito was sleeping peacefully.
  家に帰った時、Kaitoマンはすやすや寝ていました。

No comments:

Post a Comment