Wednesday, December 6, 2017

6th Dec. Cup コップだぞ

Cup
12月6日 コップだぞ




I moved to Matsumoto in the morning to observe my student taking on-the-job training.
  朝、実習支援で松本へ行きました。


 
Although it was snowing, they didn’t care about it.
  雪でしたが、気にしていませんでした。


 
Mostly they are tearing used magazines
  主に古雑誌を破いています。


 
I had lunch at my best restaurant Kanou.
  一番お気に入りの和食堂で昼を食べました。




On the way back, I visited Mochikichi and
  帰りにもち吉と


 
Tenjudou clinic to have an acupuncture.
  鍼の天寿堂に行きました。


 
Kaito is drinking tea with cup for baby.
  Kaitoマンは赤ちゃん用のコップでお茶を飲んでいます。




Kaito always cries when Tamami brushes his teeth.
  Tamamiさんが歯を磨いてくれる時、Kaitoマンはいつも泣きます。


 
Kaito watched Anpanman exercise DVD
  アンパンマン体操のDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment