Thursday, December 28, 2017

28th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
12月28日 終業式だぞ





Kaito was talking with Tamami in Kaito Language.
  Kaitoマン語でTamamiさんと話していました。





We cleaned shoe shelves because
  下駄箱掃除をしました。なぜなら


 
We had a closing ceremony today. Have a wonderful winter vacation.
  終業式だったからです。楽しい冬休みを!


 
We had a year-end party.
  忘年会でした。





We looked back upon our 2nd term and showed our appreciation with each other.
  2学期を振り返りお互い労をねぎらいました。

No comments:

Post a Comment