Friday, December 29, 2017

29th Dec. The 3rd Anniversary,17 months 3周年・17ヶ月だぞ

The 3rd Anniversary,17 months
12月29日 3周年・17ヶ月だぞ



 

Kaito opens the gate

  Kaitoマンは柵を開け


 

and then

  そして



 

goes down stairs.

  階段を下ります。



 

we received a lot of gifts from my parents in Osaka.

  たくさんの贈り物を大阪の両親からもらいました。








Kaito started

  Kaitoマンは



used them as building blocks.

  積み木として使い始めました。





It was very hard for him so

  Kaitoマンには難しいので、



 

I finished it.

  親が作りました。



 

He clapped his hands.

  拍手しました。



 

We visited AEON mall and bought a ring to Tamami to commemorate our 3rd anniversary.

   3周年を記念してTamamiさんに指輪をイオンで買いました。



 


We cerebrated our 3rd anniversary and Kaito’s 17 months birthday at Cannery Row.

  キャナリーロウで3周年とKaitoマン17か月を祝いました。



 

No game today.

  獲物なし・・・







After crying,

  泣いた後、








We watched Anpanman DVD

  アンパンマンDVDを観ました。

No comments:

Post a Comment