Wednesday, December 20, 2017

20th Dec. With Drinking Tea お茶を飲みながらだぞ

With Drinking Tea
12月20日 お茶を飲みながらだぞ


 
.Kaito was yawning in the morning.
  Kaitoマンは朝あくびをしていました。


 
We have almost finished making pine branches.
  門松をほぼ作り終えました。





This is our work for Christmas.
  クリスマス作品を作りました。ひしめくリスマスといいます。


 
I rode on a school bus after school.
  放課後スクールバスに乗りました。


 
I visited Plus One as well today.
  今日もまたプラスワンに行きました。





Kaito rides on Anpanman schooter with drinking tea,
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターにお茶を飲みながら乗り、



uses Anpanman toy with drinking tea,
  アンパンマンおもちゃをお茶を飲みながら使い、



 






and walks with drinking tea.
  飲みながら歩きます。

No comments:

Post a Comment