Saturday, December 2, 2017

2nd Dec. Hot Water お湯だぞ

Hot Water
12月2日 お湯だぞ


I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
It was minus 1 degree.
  マイナス1度でした。



Kaito is not allowed to come close to TV to protect his eyes.
  目を守るため、Kaitoマンはテレビに近寄ること禁止となっています。




We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
Once we visited the clinic and let Kaito take a vaccination of flu.
  一旦診療所に行き、Kaitoマンにインフルエンザ予防接種を受けさせて、


 
 
We continued shopping.
  買い物を続けました。


 
I participated in the meeting of my ski club until 8 PM.
  8時までスキークラブの会議でした。



I managed to come back home before Kaito went to bed.
  Kaitoマンが寝床につくまでに何とか帰ってこれました。


 
I set up this heater to make hot water below a sink.
  流しの下に小型電気温水器を設置しました。

No comments:

Post a Comment