Tuesday, December 5, 2017

5th Dec. Official Marathon Practice 公式練習だぞ

Official Marathon Practice
12月5日 公式練習だぞ


 
Kaito practices throwing balls and
  Kaitoマンはボール投げと




walking.
  歩きの練習をしています。


 
We had an official marathon practice and
  公式マラソン練習があり、


 
2 of my classroom students finished the race in 39th and 41st place.
  クラスの生徒2人が39位と41位をとりました。


 
Good job!
  よく頑張りました!




I helped gardening class.
  園芸班を手伝いました。


 
After school I moved to Matsumoto city center and participated in a meeting of teachers’ association.
  放課後松本市街地へ移動し、組合の会合に参加しました。


 
On the way back, I had dinner at Matsumoto Shokudou Restaurant and ate Chinese noodles and fried dumpling.
  帰りに松本食堂へ行き、ラーメンと餃子を食べました。



Kaito likes throwing balls.
  Kaitoマンはボール投げが好きです。

No comments:

Post a Comment