Monday, December 4, 2017

4th Dec. Invincible Baby 常勝赤ちゃんだぞ

Invincible Baby
12月4日 常勝赤ちゃんだぞ


 
Kaito woke up
  Kaitoマンは


 
when I woke up.
  Torojiro先生が起きた時に目覚めました。



 
He got a new coat yesterday and we washed it.
  昨日、新しいコートを手に入れました。洗濯しました。



 
We jogged around school for the marathon competition next week.
  来週のマラソン大会の為に学校周辺を走りました。


 
After Kaito took a bath,
  Kaitoマンが入浴を済ませた後、




We raced to the 2nd floor.
  2階まで競走しました。


 
Kaito always wins the race.
  Kaitoマンはいつも競走に勝ちます。

No comments:

Post a Comment