Sunday, June 4, 2017

4th Jun. Magician マジシャンだぞ

Magician
6月4日 マジシャンだぞ


 
After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見た後、


 
we walked to the ceremony hall called Housyouen to participate in the event.
  法祥苑にイベント参加で行きました。


 
We ate thick white noodles for free.
  ただでうどんを食べました。


 
When we were watching a magic show,
  マジックショーを見ている時、


 
I was selected as an assistant.
  アシスタントに選ばれました。


 
I almost lost my arm.
  腕を失うところでした・・・。


 
Following that we moved to Suwa city and
  その後、諏訪へ移動し、


 
 
I jogged around the lake Suwa.
  諏訪湖を一周しました。


 
At the shopping mall Lake Walk, we tried to catch the game yet we failed.
  レイクウォークで獲ろうとしましたが、失敗しました・・・。


 
Suwa is good place for shopping.
  諏訪は買い物によい場所です。

No comments:

Post a Comment