Sunday, June 11, 2017

11th Jun. Tamami's Relative 親戚だぞ

Tamami's Relative
6月11日 親戚だぞ


 
 
We watched Anpanman in the morning.
  朝アンパンマンを見ました。


 
In the afternoon, Tamami’s relative visited us and we went to the Matsumoto Airport Sky Park to watch the airplane.
  午後、Tamamiさんの親戚が遊びに来て、飛行機を見に、スカイパークへ行きました。


 
Kaito seemed to be shy but
  Kaitoマンは恥ずかしがっているようでしたが、


 
we had a very good time there.
  楽しい時間を過ごしました。


 
After that we enjoyed shopping and then went back home.
  その後、買い物をして帰りました。


 
Kaito plays a lot with Anpanman toy that my father Kazuo bought for Kaito.
  大阪の禿げじいさんが買ってくれたアンパンマンのおもちゃでよく遊びます。

No comments:

Post a Comment