Saturday, June 24, 2017

24th Jun. Firefly Festival ホタル祭だぞ

Firefly Festival
6月24日 ホタル祭だぞ


 
After I played together with Kaito,
  Kaitoマンと遊んだ後、


 
I went for a jog and then
  ジョギングに出かけ、


 
 
 
 
We went around a lot of shops.
  たくさんの店を廻りました。


 
We had lunch at Cowboy Family restaurant with
  カウボーイ家族で、


 
Tamami’s parents.
  Tamamiさんの両親と食事をしました。


 
It was for late Father’s Day and Tamami’s mother’s birthday.
  遅い父の日とTamamiさんの母の誕生日でした。


 
Once we went back to home and then
  一旦家に帰って、


 
walked to participate in the Firefly Festival.
  ほたる祭に参加しました。


 
Tamami made a bookmark for Kaito.
  TamamiさんはKaitoマンに栞を作りました。


 
 
After we enjoyed some stages,
  いくつかステージを見た後、


 
we moved back home before fireflies observation started, because
  ホタル観察前に帰りました。なぜなら


 
Kaito should finish dinner, take bath and go to bed as early as possible.
  Kaitoマンはできる限り早く夕食を済ませ、風呂に入り、寝た方がいいからです。

No comments:

Post a Comment