Sunday, June 18, 2017

18th Jun. Osaka3 大阪だぞ3

Osaka3」
6月18日 大阪だぞ3


 
In the morning, I gave the Crystal Kaito to my parents. They were very pleased.
  朝、クリスタルKaitoマンを両親にあげました。むちゃくちゃ喜んでいました。


 
At Ohsho restaurant, I ate my favorite Chinese noodles called Kotteri Ramen.
  王将でお気に入りのこってりラーメンを食べました。長野県にある偽物王将には無いメニューです。


 
Around noon, I visited my old high school and
  昼頃、母校を訪れ、


 
 
enjoyed volleyball game.
  バレーボールを楽しみました。


 
The OB competition is getting smaller-scale for the past several years.
  ここ数年OB会の規模が小さくなってきています。


 
In the evening, we had a drinking party at Fuse district.
  夕方布施で飲み会でした。


 
5 young men have become members of OB association.
  5人の若者がOB会のメンバーになりました。


 
We talked drank, and ate a lot.
  たくさん話して飲んで食べました。


 
On the way back, I got very big Anpanman at my favorite amusement store.
  帰りにお気に入りの布施のゲーセンで超でかいアンパンマンを手に入れました。

No comments:

Post a Comment