Saturday, June 3, 2017

3rd Jun. Lower さげたぞ

Lower
6月3日 さげたぞ


 
We watched Anpanman in the morning.
  朝アンパンマンを見ました。


 
I lowered the height of baby bed because
  ベビーべッドの寝る所の高さを下げました。


 
Kaito is getting bigger and he tries to over the fence.
  Kaitoマンが大きくなっていて、柵を越えようとするからです。


 
 
 
We enjoyed shopping in Matsumoto.
  松本で買い物をしました。


 
Kaito rode this Mickey Mouse vehicle for the first time.
  ミッキーの乗り物に初めて乗りました。


 
After short jog,
  短距離のジョギングの後、


 
 
I played together with Kaito a lot.
  Kaitoマンとたくさん遊びました。

No comments:

Post a Comment