Monday, June 19, 2017

19th Jun. Osaka4 大阪だぞ4

Osaka4
6月19日 大阪だぞ4


 
I slept well.
  よく寝ました。


 
I visited my aunt’s house and received gifts for Kaito.
  伯母の家へ行き、Kaitoマンへのプレゼントを受け取りました。


 
 
At last I ate my favorite thick white noodles.
  やっとお気に入りのうどんを食べました。


 
Around noon, I left Osaka. Time flies.
  正午ごろ、大阪を経ちました。時間が経つのは早いです。


 
After 6 hours,
  6時間後、


 
I went back to Nagano and
  長野に帰って、


 
met Kaito and Tamami.
  KaitoマンとTamamiさんに会いました。


 
 
He is pleased at Anpanman souvenirs.
  アンパンマン土産を気にいってくれました。


 
 
 
Kaito has started chasing tops.
  Kaitoマンは駒を追いかけ始めました。


 
I received gift from them. Oh, it was Father’s Day yesterday.
  プレゼントをもらいました。昨日は父の日でした~!

No comments:

Post a Comment