Thursday, June 22, 2017

22nd Jun. Twins Triplets 双子 三つ子だぞ

Twins Triplets
6月22日 双子 三つ子だぞ


 
Kaito was playing with Anpanmans. Anpanmans look like twins.
  アンパンマン達と遊んでいました。アンパンマンは双子のようです。


 
Oh they look like triplets, include Kaito.
  Kaitoマンを含め、三つ子のようです。


 
Kaito fell down between table and sofa.
  机とソファの間に落ちました。


 
 
He tried to return but he failed.
  戻ろうとしましたが、失敗しました。


 
Kaito likes climbing stairs and
  Kaitoマンは階段登りと


 
PC.
  パソコンが好きです。


 
 
I observed my student taking on-the-job training.
  実習中の生徒を観察に行きました。


 
I ate lunch out.
  外食でした。


 
They are keeping swallow haha
  ツバメを飼っています。

No comments:

Post a Comment