Saturday, June 17, 2017

17th Jun. Osaka2 大阪だぞ2

Osaka2
6月17日 大阪だぞ2


 
I moved from my aunt’s house to my parents’ house in the morning.
  朝伯母の家から実家へ移動しました。


 
Since my sister really wanted to go to a batting center,
  金持ち力持ちのAkikoさんがとてもバッティングセンターに行きたいとのことで、


 
 
We visited there and tried it.
  出かけて打ってきました。


 
Following that we ate sushi and then
  寿司を食べて、


 
 
Cycled around my school district.
  学校区を自転車でブラブラしました。


 
I visited Liquors Store KAWAI.
  かわ井酒店へ行き、


 
I bought beer for my father.
  Kazuoさんの為にビールを買いました。


 
In the evening, I had a drinking party with old classmates.
  高校の同級会がありました。


 
6 teachers came together to meet us. It was a great party and will be held every year.
  6人の先生達が会いに来てくれました。よい同窓会でした。毎年続くでしょう。
 

No comments:

Post a Comment