Friday, June 16, 2017

16th Jun. Osaka 1 大阪だぞ1

Osaka 1
6月16日 大阪だぞ1


 
Kaito sleeps on his stomach when he has a fit of coughing.
  Kaitoマンは咳き込んでいる時はうつ伏せで寝ます。


 
I dried clothes with playing together with Kaito.
  Kaitoマンと遊びながら洗濯物を干しました。


 
We always go for a walk in the morning.
  朝いつも散歩に行きます。


 
We invited 2 high school students in our classroom as an exchange.
  クラスに交流で2人の高校生を迎えました。


 
We planted green soybeans,
  枝豆を植え、


 
sang songs,
 歌を歌い、


 
and enjoyed Frisbee dodge ball.
  フリスビードッジボールをしました。


 
After work I took highway bus at Midoriko bus station and moved to Osaka
  仕事の後、みどり湖駅から高速バスに乗り、大阪に移動しました。


 
via Nagoya.
  名古屋経由で


 
I took Urban Liner from Nagoya to
  名古屋から


 
Tsuruhasi, Osaka.
  鶴橋までアーバンライナーに乗りました。


 
I ate takoyaki at my aunt Keiko’s house and then
  伯母の家でたこ焼きを食べ、


 
had a drinking party with Akihiro who was a member of volleyball club of my high school and 1 year older than I.
  1年先輩のAkihiroさんと飲み会がありました。

No comments:

Post a Comment