Wednesday, December 7, 2016

7th Dec. Frost 霜だぞ

Frost
12月7日 霜だぞ


 
There was a frost on my car in the morning and I have to remove it every time because my parking doesn’t have a shutter like my previous house.
  今朝車に霜がおりました。前の家のように駐車場にシャッターがないので毎回取り除かなければなりません・・・。


 
We practiced marathon.
  マラソン練習をしました。


 
We made beadwork.
  ビーズ細工を作りました。


 
I taught Kanji, Chinese characters.
  漢字を教えました。


 
The workplace I visited today is close to Alwin soccer stadium.
  訪問した職場はアルウィンサッカー場の近くにあります。

No comments:

Post a Comment