Sunday, December 25, 2016

25th Dec. Baikinman & Apinyan バイキンマンとアピニャンだぞ

Baikinman & Apinyan
12月25日 バイキンマンとアピニャンだぞ


 
After I washed our clothes, I was writing blog for a short while.
  洗濯したしばらくブログを書いていました。


 
We went shopping
  買い物に行き、


 
and enjoyed crane game but we failed.
  UFOキャッチャーをしましたが、失敗しました。


 
I put gas in my car at Tanuo’s branch gas station. There isn’t huge Tanuo on the roof.
  たぬおの支配下にある給油所でガソリンを入れました。屋根の上にデカイたぬおはおりません。


 
We visited the LAKE WALK shopping mall in Okaya city after a long time away.
  岡谷のレイクウォークに久しぶりに行きました。


 
Tamami tried to get Baikinman, who is Anpanman’s enemy, 4 times and I did it 3 times but we couldn’t get it. Oh my goodness!
  Tamamiさんはバイキンマンを4回、Torojiro先生は3回獲ろうとしましたが、獲れませんでした・・・。ごめんKaitoマン・・・。ギリギリの所まで追い詰めましたが、バイキンマン恐るべし!


 
Although we often visit the Second Street reuse shop, it was our first time to come to its branch in Suwa city.
  しょっちゅうセカンドストリートに来ますが、諏訪支店に来たのは初めてです。


 
We bought Kaito’s clothes and another Baikinman and Apinyan, that is APINA’s image character we often go to enjoy crane game (today we visited). We spent 80 yen for Baikinman and 10 yen for Apinyan, less than US$1. We spent 900 yen (US$9) for crane game and no game today. Haha~
  Kaitoマンの服と、違う種類のバイキンマンとよくUFOキャッチャーで行くAPINAのキャラクターアピニャンを買いました。バイキンマンが80円、アピニャンが10円です。900円使って獲物無しだったのに・・・()


 
I always buy INCA KOLA when I visit Suwa city.
  諏訪市へ来た時はよくインカコーラを買います。あぁペルーが懐かしい。またインカ帝国に行きたい。


 
We ate the Christmas cake, Tamami made, with
  Tamamiさんが作ったケーキを食べ、


 
INCA KOLA.
  インカコーラで乾杯です。


 
Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~!

No comments:

Post a Comment