Sunday, December 4, 2016

4th Dec. Basketball Competition バスケットボール大会だぞ

Basketball Competition
12月4日 バスケットボール大会だぞ

I took the train from Shiojiri to
塩尻駅から
Shinano Matsukawa in Minowa town.
  箕輪の信濃松川駅まで電車に乗りました。

We had the basketball competition.
  バスケットボール大会がありました。
We got the second prize. My students did very well.
  2位を取りました。良く頑張りました。

On the way back, I visited the famous Chinese noodles restaurant.
  帰りに有名なラーメン屋に行きました。
 
It’s very close to Tanuo gas station.
  これもたぬおガソリンスタンドの近くにあります。
When I went back home, Kaito was sleeping so I couldn’t play with him.
  家に帰った時、Kaitoマンは寝ていて遊べなかったので、





I wrote blog instead.
  代わりにブログを書きました。

No comments:

Post a Comment