Saturday, December 24, 2016

24th Dec. Many Presents 大量のプレゼントだぞ

Many Presents
12月24日 大量のプレゼントだぞ


 
Kaito was sleeping with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと寝ておりました。


 
The new heater is working well.
  新しいストーブは調子良く動きます。


 
After we played with Kaito.
  Kaitoマンと遊んだ後、


 
I went snowboarding and skiing.
  スノボとスキーに行きました。


 
Since there is a few snow now,
  雪が少ないので、


 
 ↑we can ski at narrow space so
  狭いところでスキーをすることになり、

 
we feel crowded.
  混雑を感じます。


 
When I came back home, Tamami and Kaito had gone to Tamami’s parents house by car for Christmas party. I will drink beer later with Tamami’s Dad so,
  家に帰った時、TamamiさんとKaitoマンは実家にクリスマス会のため行っていました。あとで義父さんとビールを飲むことになるので、


 
I decided to go there by jogging via illumination area
  ジョギングで行くことにしました。イルミネーションと


 
and Tanuo gas station.
  たぬおスタンド経由で。


 
After 50 minutes I arrived at their house.
50分走って着きました。車なら10分ちょっとで着くのに、もっと速く着きたいものです。


 
Kaito received a lot of presents from parents and grandparents.
  Kaitoマンは両親、祖父母よりたくさんのプレゼントをもらいました。


 
What a happy baby!
  幸せな赤ちゃんです!さすがご長男さんはいいですなぁ~


 
Merry Christmas!
  メリークリスマス!

No comments:

Post a Comment