Monday, December 19, 2016

19th Dec. Boss 社長だぞ


Boss
12月19日 社長だぞ


 
It was very fine all day long.
  一日中快晴でした。


 
I got on the school bus and picked students up at 4 points.
  スクールバスに乗り4か所で生徒を迎えました。


 
He made beadwork bracelets with this machine.
  マシンでビーズブレスレットを作りました。


 
We ate a Christmas cake.
  クリスマスケーキを食べました。


 
We played the drums.
  太鼓を叩きました。


 
The behavior of Kaito is like a boss.
  Kaitoマンの振る舞いはし社長のようです。

No comments:

Post a Comment