Saturday, December 3, 2016

3rd Dec. Train 電車だぞ

Train

12月3日 電車だぞ


 
After I washed clothes,
  洗濯をして、


 
I took some cushions away from a child safety seat because Kaito is getting bigger.
  チャイルドシートからいくつかクッションを取りました。Kaitoマンが大きくなっているからです。


 
We enjoyed shopping in Matsumoto after an acupuncture.
  鍼治療の後、松本で買い物を楽しみました。


 
We can see the beautiful mountain range from the shopping mall and
  このショッピングモールからはきれいな山が見られるのと、


 
We are also able to watch trains.
  電車も見られます。


 
Kaito watched trains for the first time.
  Kaitoマンは初めて電車を見ました。


 
Following that we had lunch at the all-you-can-eat restaurant.
  食べ放題のビッグ・ボーイで昼食でした。


There is no game today…Oh man!
  獲物なしでした・・・。


  
After dinner I jogged for 6 miles to the Tanuo gas station.
  夕食の後、たぬおガソリンスタンドまで10kmほど走りました。


 
Kaito seemed to have a high fever.
  Kaitoマンは熱があるようでした。

No comments:

Post a Comment