Thursday, December 29, 2016

29th Dec. SL man SLマンだぞ

SL man
12月29日 SLマンだぞ


When Kaito was sleeping,.
  Kaitoマンが寝ている時、


I hung his clothes with Anpanman hangers.
  服をアンパンマンハンガーにかけました。


I went skiing to Yabuhara ski- field.
  やぶはらへスキーに行きました。


Although it managed to open, there is only a few snow.
  何とかオープンしましたが、ほんの少ししか雪がありません。


After I came back home, we had a luxurious dinner at Steak Gusto.
  家に帰ってからステーキガストで豪華な夕食でした。


Maybe next month he starts eating.
  たぶん来月からKaitoマンは食べ始めます。


At the resale shop “Second Street”
  セカンドストリートで



we bought Anpanman operating SL man. SL means Steam Locomotive.
  SLマンを運転するアンパンマンを買いました。


Very cute!
  かわいらしいです!


When this can becomes cold, its ink changes color to pink.
  缶が冷たくなると、インクの色がピンクになります。

No comments:

Post a Comment