Friday, August 5, 2016

5th Aug. Basketball Competition バスケ大会だぞ

Basketball Competition」
8月5日 バスケ大会だぞ
Around 6:30 AM, I visited my school and took this timer.
  6時半に学校へ行き、タイマーを取ってきました。
We participated in the competition.
  大会に参加しました。
More than 10 schools came together from all over Nagano prefecture. We achieved a good results.
 10校以上が長野県全域から集まりました。チームは良い結果を収めました。




 
After I came back home, I played with Kaito.
  家に帰って、Kaitoマンと遊びました。
He moves a lot.
 彼はよく動きます。

No comments:

Post a Comment