Monday, August 1, 2016

1st Aug. On the road 遠征だぞ

On the road
8月1日 遠征だぞ



We went to Ina city to play against the local team there.
  伊那市へ遠征試合に出かけました。


We practiced a lot with Ina Yougo Gakkou special education school.
  伊那養護学校の皆さんとたくさん練習しました。


Thank you very much and see you on Friday this week.
  ありがとうございました。今週金曜日に会いましょう!


On the way to the hospital, I ate lunch at Poppo restaurant
  病院への道中ポッポで昼食でした。



I bought something for Kaito.
  Kaito君の買い物をしました。

 

Hello Kaito~!
  こんにちは~


This hand towel is hybrid, I don’t know why this is hybrid.
  このお手拭きはハイブリッドです。何が??




The hospital served this meal in celebration of giving birth for the parents. Thank you!
  病院から祝い膳をいただきました。ありがとうございます。

No comments:

Post a Comment