Saturday, August 13, 2016

13th Aug. My Parents 2 両親だぞ2

My Parents 2
8月13日 両親だぞ2
After I took Kaito to a baby bath..
  Kaitoマンを風呂へ連れて行った後、
I jogged around Tamami’s parents’ house.
  実家付近を走りました。
It was very hot and humid today.
  今日はとても暑かったし、湿度がありました。


Around noon, I picked my parents up at Shiojiri railway station and then had a welcome party for Kaito again.
  昼頃、塩尻駅に両親を迎えに行き、Kaitoマンの歓迎会を開きました。
At last Kazuo and
  ついにKazuoさんと
 
Hisako held their grandson.
  Hisakoさんは孫を抱っこしました。
Since Kazuo’s head is bold and shining, we cannot take a picture well. We need to take a picture against the light every time.
 Kazuoさんの頭は輝いているので、写真がうまく撮れません。いつでも逆光で撮らなければならないので大変です。



Around 6 PM, I moved to Matsumoto and called on Hiroko. She was waiting for her special No. YAMANEKO 398 for a long time. Thank you for waiting. I can borrow a baby bed for a while.
  6時頃松本でHirokoさんを訪ねました。長い間、とっておきNo.398の山ネコを待ってくれていました。お待たせしました~。
I can borrow a baby bed for a while.
ベビーベッドをしばらくお借りできます。ありがとうございます。

No comments:

Post a Comment