Monday, August 15, 2016

15th Aug. Going Out 外出だぞ

Going Out
8月15日 外出だぞ


Usually Kaito cries when he is hungry and
  普段、Kaitoマンはお腹が空いた時と、



wants us to change his diaper.
  おむつを替えてもらいたい時に泣きます。


 
When I was jogging,
  ジョギング中に



I met the pedigree dog. The dog have grown well.
  血統証付の犬に会いました。よく成長しました。


 
When I came back home, he was sleeping.
  帰ったら寝ておりました。





We took him outside for shopping.
  買い物の為に外へ連れていきました。


We bought some baby-good there.
  いくつかベビー用品を買いました。

No comments:

Post a Comment