Thursday, August 18, 2016

18th Aug. Near Mountain Pass 峠付近だぞ

Near Mountain Pass
8月18日 峠付近だぞ


After he drinks milk,
  ミルクを飲んだ後は、



his face becomes very mild.
  穏やかな表情になります。


 

Lately he is expressive.
  最近表情豊かです。


After the final lecture,
  講義最終日の後、


I went jogging around my house.
  家の近所を走りました。



I found that the turning point of the course is close to the mountain pass to go to Suwa city.
  このコースの折り返し地点が、諏訪市へ抜ける峠の近くだと分かりました。


That’s why I was feeling the course very steep.
  それでか~どうも坂が急だと思っていたのです・・・。


This is the lake Osakada, where the fireworks display was held yesterday, though we were watching it from my house.
  この小坂田池で昨日花火大会がありました。家から見ていましたけどね。

No comments:

Post a Comment