Thursday, August 4, 2016

4th Aug. Anpanman & Kaitoman アンパンマンとKaitoマンだぞ

Anpanman & Kaitoman
8月4日 アンパンマンとKaitoマンだぞ



Kaito had the final medical checkup.
  Kaito君は最終検診を受けました。


He passed it easily.
  余裕で合格しました。


After drinking milk, mother’s milk,
  ミルク、母乳と



and belch,
  ゲップの後、


we prepared for leaving the hospital.
  退院準備をしました。



we deeply appreciated their cooperation.
  病院の皆様に心より感謝します。



Time to go!
  さぁ出発だ~!


 
Take your special seat Kaito~.
  あなたの特別な席ですよ~。


 
Your friend Anpanman!
  お友達のアンパンマンです。



Once we went back to our house.
  一旦我が家へ帰りました。


Kaito is much smaller than Ted and
  Kaito君はテッドよりもはるかに小さく


the smallest Brown of four.
  4人の中で一番小さいブラウンより小さいです。



This  is the room for Kaito.
  ここはKaito君の部屋です。


 
A lot of stuffed animals are waiting for you.
  たくさんのぬいぐるみが待っておりますよ~。


Can you find Kaito?
  Kaito君を見つけられますか?()



Around 7 PM, we arrived at Tamami’s parents’ house and
  7時頃、Tamamiさんの実家に着いて


had a welcome party.
  歓迎会を開きました。



We will stay here for one month.
  1か月間お世話になります。



Oh, you are very famous Japanese cartoon character Anpanman.
  お~君はアンパンマンだね~!


I’m Kaitoman.
  僕はKaitoマン!

No comments:

Post a Comment