Saturday, August 27, 2016

27th Aug. Ina City & Azumino City 伊那と安曇野だぞ

Ina City & Azumino City
8月27日 伊那と安曇野だぞ









I played with Kaito in the morning.
  Kaitoマンと遊びました。


Around noon, I moved to Ina city and then
  昼頃、伊那市へ移動して、


played volleyball with colleagues of my previous school.
  前任校の先生達とバレーボールをしました。



We got the 4th prize.
  4位入賞でした。


Following that I moved to Azumino city and joined the drinking party with colleagues of Horigane district.
  その後、安曇野市へ移動し、堀金地区の先生達と飲み会がありました。



We had a very good time with our former principal.
  以前の校長先生を囲んで楽しい時間を過ごしました。Nakata校長先生は、2009年トンガへ行く時、壮行会の為にわざわざ駒ヶ根まで足を運んでくださり、ついでに代表として200人のボランティアへ向けて挨拶もしてくださった校長先生です。山ネコそろばんバージョンを保有されています()

No comments:

Post a Comment