Tuesday, December 8, 2015

8th Dec. Complete 完成だぞ

Complete
12月8日 完成だぞ


It’s getting very cold especially in the morning.
  特に朝はとても寒くなっております。


 
9 teachers read books for students. I did it last time.
  9名の先生方が子どもたちへ読み聞かせをしました。torojiro先生は前回やりました。


 
At English class, we made snowflakes and put them on windows.
  英語授業で雪片を作って窓に貼りました。


 
I completed the evaluation reports, financial reports and documents for a ski class next month. I finished everything I have to do by the end of the year. In winter, ski season, I can work very quickly unconsciously.
  通知票、会計報告、来月のスキー教室書類など、年内にやっておかなければならないことは全て終わりました。冬場スキーシーズンは無意識のうちに仕事が終わっていきます。わっはっは~

No comments:

Post a Comment