Friday, December 25, 2015

25th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
12月25日 終業式だぞ


 
I went to school by train although I have to ask colleague to pick me up at Ina-kita station otherwise it takes me 2 hours from the station to my school on foot.
  学校まで電車で行きました。伊那北駅から同僚の先生に拾っていってもらわなければなりませんが・・・。
そうしなければ歩いて2時間かかります。


 
I enjoyed final jogging in the morning.
  朝、最終ジョギングを楽しみました。


 
We did a bingo game.
  ビンゴゲームをしました。


 
The most attractive premium was YAMANEKO & YAMANEKO-KO roll of bills.
  最も魅力的な景品は山ネコと山ネコ子の札束です!


 
We had a closing ceremony.
 終業式がありました。


 
The longest school term, 84 days, ended.
  最も長い2学期84日間が終わりました。


 
Have a nice winter vacation.
  良い冬休みを!


 
We had a year-end party around Ina city center.
  伊那市街地で忘年会でした。


 
We had a wonderful time.
  楽しい時間でした。

No comments:

Post a Comment