Friday, December 18, 2015

18th Dec. Christmas Party クリスマス会だぞ

Christmas Party
12月18日 クリスマス会だぞ

 
My Halloween plant is very vigor.
  ハロウィン植物はとても元気です!


 
The Greeting men are very vigor as well.
  あいさつマンもとても元気です!


 
The temperature was minus 2 degrees Celsius in the morning, not so cold.
  気温はマイナス2度でした。そんなに寒くないですね~。


 
The members of parents association gave us these attractive Christmas events for us.
  PTAの方々がたのしいクリスマス会を開いてくれました。


 
They were very funny and students were pleased.
  とても面白くて、子どもたちは大喜びでした。


 
We really appreciate, thank you very much!
  ありがとうございました。


 
We received the Christmas gift from the chief of PTA.
  PTA会長さんからいただきました。さすがです!


 
I taught mat exercise to the 6th grade.
  6年生にマットを教えました。

No comments:

Post a Comment